U bent hier - Veel gestelde vragen
Bookmark and Share
 

  1. Hoe groot zijn de opslagruimtes?
    Cox Self Storage verhuurt opslagruimte van 4,5m3 t/m 75m3. Er is dus altijd wel een geschikte maat opslagruimte voor u te vinden.


  2. Wanneer kan ik bij mijn spullen?
    Als u bij ons een opslagruimte huurt kun 7 dagen per week, middels uw persoonlijke toegangspas, tussen 06.00u en 23.00u bij uw spullen.

  3. Wat is de opzegtermijn?
    Er geldt een opzegtermijn van 14 dagen. Wilt u uw opslagruimte opzeggen? Doe dit dan tijdig middels het opzegformulier ontvangen bij uw huurcontract of per e-mail via
    info@coxselfstorage.nl . Vermeldt in deze e-mail duidelijk uw naam, ruimtenummer, contractnummer en de datum wanneer u opslagruimte leeg en zonder slot wordt opgeleverd.

  4. Mag ik werken in mijn opslagruimte?
    In- of overpakken mag uiteraard in uw opslagruimte. Het is echter niet toegestaan machinale handelingen te verrichten in uw opslagruimte, dit staat de verzekering niet toe.

  5. Hoe zit het met de beveiliging?
    Naast de 24 uurs videobewaking beschikt elke opslagruimte over een stevig slot. Ook is het hele pand beveiligd met een toegangscontrolesysteem. Alleen met een toegangspas komt u het pand binnen. Daarnaast is Cox Self Storage lid van The Netherlands Self Storage Association. Dit is een vakvereniging waar verschillende aanbieders van Self Storage in Nederland zijn aangesloten. Aan het lidmaatschap worden bepaalde kwaliteitseisen gesteld waaronder ook beveiligingseisen. Ook voldoen wij aan de strenge brand- en inbraakeisen die door verzekeringsmaatschappijen gesteld worden.

  6. Hoe is de temperatuur in mijn opslagruimte?
    Uw spullen zijn bij ons echt in goede handen. Het pand is goed geisoleerd en in de winter wordt er bijverwarmd zodat wij een temperatuur tussen 14 en 15 graden kunnen garanderen.

  7. Hoe kan ik laden en lossen?
    De vestigingen van Cox Self Storage zijn drive-through self storage vestigingen. Dit wil zeggen dat u met u auto, eventueel met aanhangwagen of verhuisbus binnen kunt rijden en dus veilig en droog kunt laden en lossen.

  8. Zijn mijn spullen verzekerd? 
    De goederen die in uw unit zijn opgeslagen worden veelal gedekt door uw eigen inboedelverzekering. Maar let op dit verschilt per verzekeraar en is vaak afhankelijk van de tijd die u de goederen gaat opslaan! Hoelang zijn uw spullen verzekerd en tegen welke waarde? Wij raden u aan om altijd de kleine lettertjes van uw polis na te lezen of dit na te vragen bij uw verzekeraar.

    Om u optimaal van dienst te kunnen zijn, zijn wij aan het onderzoeken of we u binnenkort ook een verzekering aan kunnen bieden waarmee al uw opgeslagen goederen altijd verzekerd zijn.

  9. Wat is de minimale huurperiode?
    De minimale huurperiode bij Cox Self Storage is 1 maand. Vervolgens zal uw huurovereenkomst maandelijks worden verlengd totdat wij een opzegging van u ontvangen. U kunt deze huurovereenkomst op elk gewenst moment opzeggen met inachtneming van een opzegtermijn van 14 dagen.

  10. Kunt u goederen voor mij aannemen?
    Voor onze zakelijke huurders kunnen wij een extra overeenkomst aangaan die inhoudt dat wij goederen voor u aannemen tijdens kantoortijden. Indien u wenst kunnen wij levering meteen opbergen in uw opslagruimte. Ook is het mogelijk een bevestiging van een levering te ontvangen zodat u nooit voor niets naar uw opslagruimte komt en u dus veel tijd kunt besparen.

  11. Kan ik tussentijds veranderen van opslagruimte?
    U heeft altijd de mogelijkheid om te verhuizen naar een kleinere of grotere opslagruimte indien beschikbaar. Dit kan tijdens kantoortijden per direct geregeld worden. Uiteraard zitten hier geen extra kosten aan verbonden.

  12. Hoe snel kan ik een opslagruimte huren?
    U kunt een opslagruimte in gebruik nemen op dezelfde dag dat u bijvoorbeeld informatie aanvraagt of 
    bij ons bent langsgeweest tijdens kantooruren. Dit neemt ongeveer 15 minuten in beslag.  Uiteraard hebben wij een kopie van uw legitimatiebewijs nodig en, bij zakelijke huur, een kopie van een recent uitreksel van de Kamer van Koophandel. Daarnaast dient de eerste maand huur en de borgsom meteen te worden voldaan. Dit kan contant of per pin.

  13. Wat kost een opslagruimte?
    De kosten van een opslagruimte hangen af van de grootte die u nodig heeft. Gebruik de ruimteplanner om te zien wat u nodig heeft. Kijk vervolgens op onze prijslijst of neem stuur een e-mail naar
    info@coxselfstorage.nl . Uiteraard kunt u ook bellen naar 077-4774165.

  14. Zijn er nog bijkomende kosten?
    Buiten de maandelijkse huur betaald u, indien u een contract gaat tekenen, een borgsom ter grootte van een maand huur + €10,00 voor de toegangspas. Deze borgsom wordt uiteraard teruggestort indien u uw contract heeft opgezegd. De aanschaf van het cilinderslot met bijbehorende sleutels om uw opslagruimte af te sluiten vormen geen onderdeel van de huurprijzen. De kosten van dit slot (€10,00) worden dus apart in rekening gebracht. Particulieren huren bij Cox Self Storage btw-vrij.

  15. Hoe kan ik betalen?
    De eerste factuur dient u contant of per pin te betalen bij het afsluiten van het huurcontract in onze vestiging. Vervolgens kunt u de maandelijkse factuur voldoen per bank of, bij voorkeur, per automatische incasso.

  16. Ik heb een klacht
    Heeft u aan klacht of een op- of aanmerking? Meld deze dan zo spoedig mogelijk op onze vestiging zodat deze snel en accuraat opgelost kan worden.

Staat uw vraag er niet bij? Stel deze dan per e-mail via info@coxselfstorage.nl of bel: 077-4774165


Laatste nieuws

De Nederlandse Mini-Opslag Vereniging Volg ons via Twitter Volg ons via Facebook